Nelonen Media Live

  • 6 videota RMJ festareilta.
  • 4 TikTok & 2 IG
  • Yhteensä: 175 000 näyttökertaa & 3400 tykkäystä
  • Kaikki videot orgaanista sisältöä

VOI Technology

  • 29 videota ajalla 9.7 - 11.10.
  • TikTok, IG & Facebook.
  • Yhteensä 848 000 näyttökertaa, 20 000 tykkäystä & 3000 seuraajaa
  • Kaikki videot orgaanista sisältöä

Teitte tosi hyvää sisältöä RMJ:stä. Sisällöt oli festarin näköisiä ja tosi hyvin toteutettu."

Jenna Hakkarainen, Digimarkkinoinnin koordinaattori

Nelonen Media Live

Miron ja Eemilin kanssa on huippu tehdä hommaa. He osaavat markkinoinnin trendit, ymmärtävät meidän brändin rajoitukset ja rakensivat mielettömän kolmen kuukauden kampanjan, jossa asiakashankintahinta saatiin reilusti alle standardin. Kampanja tavoitti lähes miljoona näyttöä – 98 % suomalaiselle yleisölle.

Määriteltiin success KPI:t yhdessä ja ne ylitettiin. Kivenkovia ammattilaisia ja todellinen avaimet käteen -palvelu. Oma aikani meni projektiin noin 30 minuuttia viikossa, ja lopputulos ylitti odotukset. Suosittelen vahvasti – ja jatkamme yhteistyötä myös tulevaisuudessa.

Max Thelen, Country Manager

VOI Technology